Kujawska Izba Przemysłowo-Handlowa - Aktualności
Zaproszenie
2017-03-27 10:32:38 | dodał: admin
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
działające w strukturze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
we współpracy z
Kancelarią Miller Canfield z USA – partnerem merytorycznym
zapraszają na seminarium informacyjne z cyklu „ Biznes bez granic
„Ekspansja polskich firm na rynek USA – zagadnienia prawne i biznesowe oraz
możliwe zmiany dla inwestorów wynikające z nowej administracji”
Spotkanie przeznaczone jest dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą związaną z obrotem
towarowym z zagranicą oraz osób planujących ekspansje na zagraniczne rynki
Spotkanie odbędzie się w dniu 3 kwietnia 2017 r., w godz. 9.00 -13.30
w Sali Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 9
Udział w seminarium jest bezpłatny
Rejestracja poprzez formularz elektroniczny - dostępny tutaj
Potwierdzeniem wpisania na listę uczestników będzie potwierdzenie przesłane na adres e-mailowy podany w
formularzu rejestracyjnym
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, organizator zastrzega sobie
możliwość ograniczenia ilości osób z jednej firmy
Decyduje kolejność zgłoszeń
Dane do kontaktu: b.kotkiewicz@kujawsko-pomorskie.pl, Tel. 56 62 18 492


Program spotkania:
8.30 – 9.00 – Rejestracja uczestników
9.00 – 9.15 – Przywitanie gości oraz prezentacja Kujawsko-Pomorskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Przedstawiciel Kujawsko-Pomorskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów
9.15 – 9.35 – Wymiana handlowa pomiędzy Polską a USA Magdalena Kuczmarska; Katedra Inwestycji i Nieruchomości, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
9.35 – 12.30 – Ekspansja polskich firm na rynku USA – zagadnienia prawne i businessowe oraz możliwe zmiany dla inwestorów wynikające z nowej administracji
• eksport towarów do USA: modele eksportu, obowiązki dla polskiego eksportera
• eksport własności intelektualnej do USA: zawarcie umowy licencyjnej z amerykańskim licencjobiorcą, na co należy zwrócić uwagę
• nawiązanie współpracy z agentem i dystrybutorem na terenie USA: różnice, konsekwencje prawne, wymogi
• założenie spółki zależnej w USA: wybór właściwego modelu, struktura, podstawowe różnice w porównaniu ze spółkami polskimi
• uwagi praktyczne rozszerzenia działalności na Stany Zjednoczone: wybór najkorzystniejszego stanu, wiza, założenia konta bankowego
• konsekwencje podatkowe ekspansji na teren USA
• start-upy: modele pozyskania finansowania w USA, wymogi prawne
• plany nowej administracji amerykańskiej oraz potencjalne konsekwencje dla polskich inwestorów.
Panel „Ekspansja polskich firm na rynku USA – zagadnienia prawne i businessowe oraz możliwe zmiany dla inwestorów wynikające z nowej administracji” poprowadzić będzie adwokat amerykański Kancelarii Miller Canfield z USA oraz polski radca prawny, Pani dr hab. Justyna Regan (Balcarczyk).
Dr hab. Justyna Regan (Balcarczyk) uzyskała w Polsce tytuł radcy prawnego oraz tytuł adwokata w stanie Illinois i jest starszym prawnikiem w biurze kancelarii w Chicago. Specjalizuje się w transakcjach międzynarodowych, doradzając klientom we wszystkich sprawach związanych z działalnością gospodarczą. W szczególności zajmuje się spółkami polskimi, które prowadzą działalność w Stanach Zjednoczonych i starają się wejść na rynek amerykański. Doradza także globalnym przedsiębiorstwom działającym w Europie, zwłaszcza w Polsce, jak również podmiotom zainteresowanym prowadzeniem inwestycji za pomocą spółek powiązanych zarejestrowanych w Polsce, w formie joint ventures, bądź też handlem z Polską.
Na zakończenie szkolenia przewidziane są indywidualne konsultacje z prelegentem.
Seminarium odbędzie się w dniu 3 kwietnia 2017 r., w godz. 9.00 -13.30 w Sali Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy, przy ul. Jagiellońskiej 9.
Udział w seminarium jest bezpłatny.
Ze względu na uwarunkowania organizacyjne uprzejmie prosimy o jak najszybsze zgłoszenie udziału poprzez formularz rejestracyjny dostępny tutaj, ponieważ ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt w sprawach dotyczących seminarium:
b.kotkiewicz@kujawsko-pomorskie.pl , eksport@trade.gov.pl tel. 56 62 18 492

|
Menu główne
Strona główna
Zarząd KIPH-KONTAKT
Statut KIPH
Lista członków KIPH
Aktualności
Katalog stron
System ISO 9001
Polityka jakości
Cele jakości
Kalendarz
Wrzesień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Language/Sprache
   
   
Ciekawe linki
NAUKA JAZDY kat. "B"
PUP WŁOCŁAWEK
EKSPORTERZY
PARP
CENTRUM INWESTORA
POLSKA W UE
WSPIERAMY BIZNES
FUNDUSZE EUROPEJSKIE
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Krajowy Rejestr Dłużników
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
Szukam Inwestora-Zainwestuję
Polskie Normy
Deklaracja
Deklarację można pobrać klikając tutaj
Ankieta
Czego najczęściej szukasz ?
Ofert współpracy
Szkoleń i konferencji
Informacji o funduszach struktur
Ofert dla firm
Informacji o polityce struktural

[wyniki | ankiety]
Subskrypcja
informacje z KIPH na twój mail!
Najczęściej czytane
NOWE USŁUGI
Szycie na zamówie...
Poszukuję kontakt...
OFERTY WSPÓŁPRACY
NOWE kONTAKTY
Współpraca polsko...
Sprzedaż nierucho...
Polski Projekt
Nowe usługi w Izbie
Polacy w Kazachst...
Pozostałe
Oferty współpracy
Oferty dla firm
Szkolenia i konf.
Polityka struktural.
BIBLIOTEKA
PRACA
DZIAŁALNOŚĆ ZARZĄDU KIPH
Sprawozdania
2006-2007

2008-2009
RADIO "ZŁOTE PRZEBOJE"

© 2002 Kujawska Izba Przemysłowo-Handlowa. All rights reserved.